Nazwa firmy oraz skutecznie zaprojektowana identyfikacja wizualna to podstawa, na której wszystko się opiera. Odpowiednie stworzone, zapadające w pamięć, intrygujące…czy po prostu ładne- są reklamą samą w sobie. Źle tymczasem, potrafią wpłynąć negatywnie na nasz wizerunek zanim potencjalni klienci wogóle dowiedzą się, czym zajmuje się marka.
Mogłoby się wydawać, że kilka liter, kolorów lub znak graficzny nie mają większego znaczenia, jednak nazwa, logo czy inne elementy identyfikacji mogą nam powiedzieć o marce już wiele na samym początku. Elegancja, nowoczesność, klasyka wskazują na myśl przewodnią… sprzedawany produkt, a nawet gust osoby, która wybierała system identyfikacji wizualnej. Nieprofesjonalnie wykonane mogą wskazywać na brak przywiązywania uwagi do detali, kondycji firmy lub najzwyczajniej, zginąć pośród miliona pozostałych o podobnym kształcie i wyglądzie.
Spójny system poszczególnych elementów, tworzy silny wizerunek i komunikat ze strony marki umożliwiający łatwiejszą identyfikację wśród klientów.
Na dopracowanie identyfikacji wizualnej, czy jej odświeżenie nie jest też nigdy za późno. Ewoluowanie chociażby naszego logo wpływa bardzo korzystnie na ogólny odbiór ze strony potencjalnych klientów, sprawiając wrażenie, że marka się rozwija.
W naszej agencji nie traktujemy tworzenia żadnego z elementów identyfikacji szablonowo. Jak sama nazwa wskazuje to identyfikacja wizualna i klient będzie się z nią identyfikował. Bardzo dużo czasu spędzamy na przeanalizowaniu konkurencji oraz rynku na którym znajduje się klient. Każda branża jest inna i identyfikacja powinna się do niej spójnie odnosić.
Najnowsze komentarze